jueves, 27 de noviembre de 2008

Nuevo Blog

2 comentarios:

dekel dijo...

הבית של יעקוב הוא הוסטל מיספר אחד בארגנטינה!!!
ההיתי בבית של יעקוב כשבוע בערך וזה היה אחד השבועות הכי טובים בטיול שלי
ללא ספק מקום ברמה גבוה באוירה ביתית יהודית וחמה.
וכמובן אי אפשר לישכוח את אסטבן שאירח מיכול הלב ותמיד דואג ועוזר בכול דבר.
אז שווה להרשם כבר היום.

iaacob house the best hostel in argentina!!!
i was there one week and it was one of the best weeks in my trip.
its a very good place that feel like home with a great Jewish atmosphere.
and i cant forget esteban that host me in the best way he can.
so chek in now very recommended.
amir dekel 2008!!!

Anónimo dijo...

holla..
אני אצטרף למה שאמיר דקל אמר לגבי ההוסטל וכל מילה שאוסיף היא סתם

שורה תחתונה צריך להיות מפגר לא להגיע לשם וכדאי עכשיו לנצל את ההזדמנות שהמקום חדש וזול כל כך

אסטבן הוא לא רק אחראי עך ההוסטל הוא חבר אמיתי ואנחנו בקשר איתו עד היום.. אני רק רוצה להגיד לכל מי שחושב להגיע לארגנטינה שיבוא וייראה על מה אני מדבר ואם אני טועה מה שאתם רוצים...

Boca mi buen amigo!!!!